Indonesia-Globetrotter

środa, 20 stycznia 2016

Dzień z życia gwiazdy




***


W listopadzie poprzedniego roku miałem krótki epizod w lokalnej telewizji ATV, a mianowicie wystąpiłem w TV-show. 
Początkowo nie zdawałem sobie sprawy jaki zasieg ma program, dlatego też może nie stresowałem sie zbytnio. Po fakcie dowiedziałem się, że transmisja trafia do ludzi z całego regionu, czyli do ok 3,5 miliona odbiorców.

Wystąpiłem z wykładowcą z naszego uniwersytetu - Pak Arifem.
Zainstalowano mi mikrofon, okręcono w kabelki i wuala - bajera!

Cała ta zabawa prowadzona była w języku indonezyjskim, dlatego też wymagało to ode mnie ciągłego skupienia.
Ale jak tu się skupić, kiedy pytania zadaje Ci (taka) pani prowadząca ...


Pytano mnie m.in. o to, skąd się wzięło moje zainteresowanie Indonezją oraz językiem, jak mi idzie nauka, kiedy trafiłem tu po raz pierwszy, co mi się podoba najbardziej, w jakich miejscach mieszkałem, a jakie zdążyłem odwiedzić, dlaczego zdecydowałem się na udział w programie rządowym Darmasiswa, czy w jakiś sposób promuję Indonezję w swoim kraju, krótkie sprawdzenie umiejetności z języka jawajskiego, który jest tu równie często używany jak indonezyjski, i wiele wiele innych pytań.







Koniec końców tylko raz poprosiłem o powtórzenie pytania i chyba generalnie dałem radę, wiec debiut można uznać za udany ;)

Po mnie wystąpiła jeszcze koleżanka z Niemiec..

.. po czym nastąpiła klasyczna sesja zdjęciowa ;)




Obiecano mi plik video z wystąpienia, ale jak to w Indonezji bywa, czekam na niego już trzeci miesiąc


To tyle z życia "gwiazdy"



W następnym wpisie będzie pierwsza z trzech części 3-tygodniowej wycieczki świąteczno-sylwestrowej, w której zwiedziliśmy ładny kawałek Indonezji :)



***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz